lørdag den 6. september 2008

e-kalender

Eeeeæææh nej, jeg synes ikke den er så god, e-kalenderen. Idéen er god, men brugervenligheden er ikke i top. Vi oplevede i hvert fald i vores afdeling at flere ikke fik accepteret eller afvist mødeindkaldelser. Og det er altså ikke fordi vi ikke er de skarpeste knive i skuffen!!! eller hvad det nu hedder ;-)
Men der er jo som bekendt kun tale om en beta version af kalenderen, så mon ikke vi kan forvente nogle forbedringer i fremtiden :-)
En hel klar problematik synes jeg er, at man ikke kan angive, hvornår man er på arbejde - og således hvornår man har mulighed for at gå til møder. - Det må vel være optimalt om møderne lægges i arbejdstiden(!?).
Hvis jeg nu går ind og angiver, hvornår min arbejdstid er, vil det for andre fremstå som om jeg er optaget i maaange timer og ikke har tid til møder. Og folk kan, så vidt jeg har forstået, ikke se en forklaring på optagetheden!?
... Eller er det bare mig, der ikke har prøvet programmet ordentligt af :-? Måske.

Ingen kommentarer: